مدیر کمیته امداد درگز:

 ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند درگزی اهدا شد

اکبری گفت: به همت یکی از خیرین، ده سری جهیزیه به ارزش تقریبی ۳۱ میلیون تومان، در اختیار نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد که در انتظار دریافت جهیزیه قرار داشتند، قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۰۱۶۱۲
|
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
صادق اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن اشاره به مرحه اول توزیع جهیزیه توسط یکی از خیرین در مرداد سال جاری اظهار کرد: خوشبختانه با نیت خداپسندانه این خیر، امروز دومین مرحله از توزیع جهیزیه در حال انجام است.

وی عنوان کرد: یکی از سرفصل‌های کاری کمیته امداد که باید در کنار سایر برنامه‌ها پیگیری شود بحث تامین جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش است؛ با توجه به اینکه ازدواج یکی از سنت‌های پیامبر گرامی اسلام است، هر کس به این سنت کمک کند از نزدیکان پیامبر (ص) خواهد بود.

مدیر کمیته امداد درگز گفت: به همت یکی از خیرین، تعداد ده سری جهیزیه به ارزش تقریبی هر یک ۳۱ میلیون تومان، تقدیم نوعروسان تحت حمایتی شد که در انتظار دریافت جهیزیه قرار داشتند؛ این دومین مرحله است که این خیر گرانمایه، مجموعه کمیته امداد را مورد لطف قرار داده و جهیزیه اهدا می‌کند.

اکبری تشریح کرد: هر سری جهیزیه دارای ۲۰ قلم کالا شامل یخچال، اجاق گاز، فرش، رختخواب، سرویس آشپزخانه، جاروبرقی و سایر اقلامی است که برای شروع یک زندگی متوسط مورد نیاز است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که در شرایط فعلی به هر نحوی افراد نیازمند را مورد حمایت قرار می‌دهند خاطرنشان کرد: دست یاری ما برای تامین جهیزیه، مسکن، شغل و سایر نیاز‌های افراد تحت حمایت به سوی خیرین دراز است؛ از همشهریان عزیز تقاضا داریم ما را در ارائه خدمت به این قشر کم برخوردار جامعه یاری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار